niedziela, 27 lipca 2014

Pytania od Was ♡







Hej!
Miałam około tygodnia przerwy i czekałam na pytania od was w komentarzach, na mailu i asku, żeby móc zrobić teraz post o takim tytule ;)
Szczerze nie spodziewałam się aż tylu pytań do mnie i jestem zaskoczona ich ilością :D

A więc zaczynamy:

  •  Czym się interesujesz?
            - Interesuję się czytaniem, muzyką, modą oraz aktorstwem ;D
  •  Czemu założyłaś bloga?
            - Założyłam bloga, ponieważ od kilku miesięcy piszę opowiadanie o tytule "It's Already Doesn't Matter" i chciałam się z kimś podzielić moimi pomysłami. Blog nie jest tylko dla                 opowiadania. Piszę również trochę o mnie i o moim życiu, ponieważ bardzo lubię poznawać nowych ludzi i dzielić się z nimi wrażeniami...
  •  Ulubione danie?
            - Hmm..? No myślę, ze podobnie jak wszyscy lubię pizze i kocham lody, chociaż nie wiem, czy można liczyć to jako jakieś wielkie danie... 
  •  Co znaczą dla Ciebie Twoi czytelnicy?
            - Znaczą bardzo dużo! Nie wiem czy jest ich dużo czy jednak mniej, bo dopiero zaczynam, ale szanuję ich, odpowiadam na maile, pytania i jestem szczęśliwa, że są ludzie, którzy                 poświęcają mi czas <3
  •  Gdzie mieszkasz ?
            - Mieszkam w Rawiczu, miasto w Wielkopolsce ;)
  •  Wolisz ubierać się modnie czy wygodnie?
            - Lubię wyglądać modnie zwłaszcza, jak gdzieś wyjdę, ale w domu stawiam na wygodę ;)


  • Jakiej muzyki słuchasz?
            - Kocham muzykę filmową. Jeśli chodzi jednak o wykonawców, to kocham Coldplay oraz Ed'a Sheerana <3
  •   Masz jakieś zwierzątko :)
            - Nie mam żadnego zwierzątka;(
  • Masz rodzeństwo ?
            - Tak mam... Starszą 18-letnią siostrę.





  •  Gdzie byś chciała zamieszkać w przyszłości?
            - Niemcy/Holandia <3 Tak, chyba bardziej Holandia;d
  • Czy piłaś kiedyś herbatę przez słomkę.
            - Yyy... Nie. Chyba nie ;D
  •   Od kiedy prowadzisz bloga?
            - Mój blog nie istnieje nawet miesiąca. Utworzyłam go w lipcu tego roku, coś na początku;d



  •  Czym dla ciebie jest blogowanie?
            - Jest częścią życia, którą dopiero rozpoczęłam i mam nadzieję, że będzie trwać myślę, że długo potrwa.
  •  Co robisz kiedy ci smutno?
            - Hmm... Słucham smutnej muzyki i chyba jeszcze bardziej się rozklejam. A jeżeli nie mam ochoty na samotność, to spotykam się z przyjaciółmi;)
  •  Jest taka osoba której ufasz w 100%? Jeśli tak to kto to...?
            - Oczywiście. Ufam moim przyjaciółkom, a są nimi: Maria, Kaja i Eliza



Chciałabym jeszcze podziękować niektórym osobom za pytania i za częste odwiedziny na moim blogu. To wiele dla mnie znaczy i wzmacnia mnie w tym co robię; odsyłam dlatego na blogi:
KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK

                          https://soundcloud.com/nickraymondg/seinabo-sey-younger-kygo-remix

    11 komentarzy:

    1. fajny tag :)

      Zapraszam na rozdanie! Do wygrania aż 20$ w sklepie rosewholesale.com

      http://fidanzataa.blogspot.com/2014/07/summer-giveaway.html

      OdpowiedzUsuń
    2. Fajne odpowiedzi :)
      Obserwuje i liczę na rewanż
      www.greenpinkandcafe.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    3. Jakie książki byś poleciła?
      Odpowiesz u mnie?
      Obserwuję ! Może ty też mnie zaobserwujesz?
      Miłego dnia :)
      Zapraszam :
      http://aalwaysbeyourself.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    4. Fajne odpowiedzi :)
      Zapraszam:

      tangled-thoughtss.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    5. Odpowiedzi
      1. Oczywiście, nie wiem tylko jaka tematyka Cię interesuje ;)

        Usuń
    6. Ciekawe odpowiedzi :)

      Zapraszam na nowy post : http://mikijiu.blogspot.com/ .

      OdpowiedzUsuń
    7. fajnie było się czegoś o Tb dowiedzieć :))

      zapraszam do mnie,
      http://mocinformacji.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    8. Bardzo ciekawe odpowiedzi ;)
      Obserwujemy? Odpisz u mnie.
      http://baatmaaan.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    9. Dziękuje! Nawet nie wiesz ile znaczą dla mnie takie slowa ;d

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za komentarz ♥