czwartek, 17 lipca 2014

Life is Life ♡

Hej!Dzisiaj chciałabym wam powiedzieć coś o sobie i o...życiu?
A więc... Najpierw może o mnie.


Idę teraz do 3 klasy gimnazjum i przede mną wszystko co najgorsze: kompetencje, wybór nowej szkoły, pożegnanie z przyjaciółmi...
Ale są wakacje <3 Więc nie przejmuję się tym jeszcze ^^  Mam nadzieję, że dam radę...




Moimi szczególnymi zainteresowaniami, za które oddałabym wszystko jest czytanie, gra na gitarze oraz śpiewanie ;D Kocham też biegać, ale to zainteresowanie od niedawna, więc poczekam jeszcze jak długo  wytrzymam XD











Gram na gitarze od 3 lat i myślę, że dobry pomysł był zacząć przygodę z tym instrumentem... Kocham grać na gitarze i uczyć się nowych nut, brzmień... Bardzo lubię muzykę, lecz jednak bardziej przywiązuję wagę do śpiewania. Robię to od zawsze. Nie jest idealnie, ale chyba najważniejsze, że robię to, co kocham.
Ostatnim poruszonym tematem są książki...
Czytam dużo, często i bardzo to lubię. Dobrze jest się przenieść czasem do innego świata, świata moich bohaterów i przeżyć ich przygody i akcje. Czasem można poczuć się jakbym była uczestnikiem, albo obserwatorem niektórych wydarzeń, co oddaje mi uniesienia<3
Moimi ulubionymi książkami są Zmierzch, który uwielbiam nie tylko za motyw miłości, ale za zmianę świata rzeczywistego. Wampiry, wilkołaki... Ludzie. Na tle dobra, zła i miłości. Oddanie życia w imię miłości. Nadzieja... Uczucia bezsilności przerodzone w nadzieję odbudowania życia... "Nieśmiało budziła się we mnie nadzieja, że oto stąpam po wodzie, zamiast w niej tonąć..." Ta książka przemawia do mnie jak żadna inna oddając mi najistotniejsze wartości w życiu.

"Nigdy nie zastanawiałam się nad tym jak umrę... 

Ale umrzeć za kogoś, kogo się kocha, wydaje się dobrą śmiercią..."

"Gwałtownych uciech i koniec gwałtowny; 
Są one na kształt prochu zatlonego, 
Co wystrzeliwszy, gaśnie..."

"Jedni mówią, że świat zniszczy ogień.
Inni, że lód.
Iż poznałem pożądania srogie,
Jestem z tymi, którzy mówią: ogień.
Gdyby świat zaś dwakroć ginąć mógł."

"Okres dzieciństwa nie trwa od momentu narodzin do osiągnięcia pewnego wieku... 
Nie jest tak, że dziecko dorasta i odkłada na bok swoje dziecięce sprawy. 
Dzieciństwo to królestwo, w którym nikt nie umiera..."




Bardzo lubię również Igrzyska Śmierci. Czekam na ekranizację Kosogłosu. Ta trylogia jest piękna. Brawo dla autorki za pomysł i zrealizowanie go! Opowieść przenosi mnie najbardziej z tego świata na pole walki i pokazuje, że życie nie jest bajką i nie zawsze idzie po naszej myśli. Niektórzy nie zdają sobie z tego sprawy, ale jest tak, że czasem te złe rzeczy przytrafiają nas i nie mamy na to wpływu. Musimy to przyjąć i być tego świadomi. Igrzyska Śmierci pokazują też oddanie za drugą osobę. Osobę którą się kocha. Przykładem takim jest Katniss oddająca się w niebezpieczeństwo, jakie niosą Igrzyska za swoją siostrę Primrose. Jest to piękne i rzadko spotykane. Kocham tą trylogię.

Kolejną książką, która mnie ciekawi jest Więzień Labiryntu. Thomas, Minho, Newt, Teresa, Brenda... Ta opowieść jest niezwykła i bardzo interesująca. Wciągnęła mnie od samego początku i nie pozwoliła przestać czytać. Walczący bohaterowie w imię dobra i przyszłości poświęcali się do ostatnich chwil. Oddaliby za siebie wszystko i bez względu na trudności, przeszkadzające im dążyli do celu. Nie chcę spojlerować, więc nie wiem na ile mogę się rozpisać :) Bardzo polecam tę książkę jak i całą resztę.

Oprócz opisanych wyżej książek jestem zachwycona bestsellerem "Wybrani" oraz książką pt "Ostatnia Piosenka" oraz "Gwiazd Naszych Wina"! 
Niedługo zabieram się do Darów Anioła, więc może wam również piszę, jak przeczytam...

A wy jakie książki czytacie? Czy lubicie którąś z wymienionych? Gracie na jakimś instrumencie, od jak dawna? Jeżeli macie podobne zainteresowania, albo zauważyliście tu coś interesującego, to piszcie. Może macie inne pytania? Chętnie odpowiem i przeczytam o was.
<3



Jeśli chcecie mnie znaleźć poza blogiem, to zapraszam:
Instagram: http://instagram.com/its_already_doesnt_matter
Twitter: http://instagram.com/its_already_doesnt_matter


                                https://www.youtube.com/watch?v=SFGvmrJ5rjM&hd=1

8 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi te zdjęcia Najpiękniejsze ♥♥♥
    Super notka ! dobrze sie ją czyta :)
    Super pomysł na notke :) ☻☻☻
    Pozdrawiam !!
    buziakiii :**
    .....................
    Moze obs za obs daj znac u mnie na blogu :) ☻☻
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam czytać. "Dary Anioła" to bardzo ciekawa seria, choć bardziej spodobała mi się trylogia "Diabelskie Maszyny", czyli prequel "DA".

    http://kamilavxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o tym i nie wiem od czego zacząć: Dary Anioła czy Diabelskie Maszyny... Co mi polecacie?

      Usuń
  3. Ja bym ci poleciła zaczęcie czytania Darów Anioła (oglądnąc też można bo dosyć dobra ekranizacja) :).

    make-it-to-the-top.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna notka ♥
    Wielu ważnych rzeczy można się o Tobie dowiedzieć :)
    Pozdrawiam i zapraszam >>>> solodayworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post :) 3 kl nie jest taka zła :D
    w wolnej chwili zapraszam do mnie, jeżeli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj, a odwdzięczę się tym samym :)

    http://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł na post, ja również uwielbiam czytać i uprawiać sport :) pozdrawiam i zapraszam na nowy post http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam kiedyś kupic sobie gitarę ale uznałam, że nie dam rady sie nauczyć i zrezygnowałam. A jeżeli chodzi o książki to czytałam " Gwiazd naszych wina" i "Dary anioła", kocham tę serię kocha kocha ! <3 <3 Dziękuje jeszcze za komentarz u mnie na blogu:)
    Pozdrawiam~Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ♥