poniedziałek, 11 sierpnia 2014

WAKACJE

Heej!

Dzisiaj będzie krótki wpis o moich przygotowaniach na wakacje. Ponieważ jutro wyjeżdżam, dzisiaj spędziłam dzień pakując się i żegnając z przyjaciółkami.
Soł...
Niedawno z powodu mojego wyjazdu zorganizowałyśmy nockę pożegnalną dla mnie i Marysi. Było świetnie, nie spałyśmy całą noc, ale było warto<3 Chwile takie z przyjaciółmi są najlepsze i niezapomniane. Długo się je pamięta i zbliżają nas do siebie...






Ale jeśli już mowa o wakacjach to jadę według mnie bardzo późno. Wszystkie koleżanki już wróciły, tylko zabawa została przede mną i Marysią :) Jadę pod koniec wakacji, dlatego nie chcę myśleć który będzie w kalendarzu, kiedy wrócę do domu...
Jednak wszystko przede mną, na razie jest dobrze i mam nadzieję, że wakacje te zaliczę do udanych...
Wyjeżdżam do Świnoujścia na ok. 2 tygodni i potem do Niemiec...
Spakowałam najważniejsze rzeczy, ale i tak zajęło mi to całą torbę.
Myślę, że niczego nie zapomniałam, bo jak zawsze mam takie wrażenie...



No i oczywiście książka... ;D

A wy byliście w Świnoujściu albo w Schwerin?
Może polecacie mi jakieś miejsca? Co wy zwykle bierzecie na dłuższy wyjazd?



Przepraszam was, że znowu nie dodałam kolejnego rozdziału, ale obiecuję, że nowy się pojawi po moim powrocie :d

8 komentarzy:

  1. ja zawsze dużo rzeczy ze sobą zabieram, hahah.
    chciałabym pojechać do Świnoujścia. :(

    zajrzysz? dopiero zaczynam :)
    http://lusiiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego wyjazdu :D

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego wyjazdu :3
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świnoujście jest piękne <3
    Ale wy jesteście cudowne ;)
    Ładne zdjęcia ;*

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę ci udanego wyjazdu !!!


    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia ^^
    believeinyourdram.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że dobrze się bawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała :*
    (a jeśli możesz kliknij w baner sheinside!)

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ♥